środa, 23 kwietnia 2014

głupia porada #1

Tak, to głupia porada, ale może się przydać. Jak już walczysz z ładnym ułożeniem owijki i wydajesz na nią jakieś relatywnie spore siano, to pewnie warto, żeby zakończyć nawijanie jakąś taśmą, której klej nie będzie wyciekać na boki i smarować się po owijce (tak miałem kiedyś). Albo jak nawiniesz wszystko na nową kierę, której geometrii nie znałeś i okaże się, że trzeba zrobić korektę ustawienia klamek. 

A dzisiaj był pierwszy raz w tym roku kompletnie na krótko. Bosko. Czasu miałem niewiele, więc wsiadłem na rower i skróciłem i rozgrzewkę, i rozjazd, a moc była taka, że i właściwa jazda też jakaś taka... skrócona :) Ale było doskonale. Naprawili mi trochę szos, w kilku miejscach wyjechał albo traktor szerszy niż asfalt, albo niezdecydowany kot spowodował przyhamowania. Ale generalnie - było pięknie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz